25 listopada 2016 jg 0Comment

Skuteczna obsługa klientów
Szybkość i sprawność w załatwieniu spraw, rozwiązaniu problemów jest podstawowym warunkiem stawianym przez większość klientów wszystkim firmom, z których usług korzystają. W czasach szybkiego tempa życia z jednej oraz dużej konkurencji z drugiej strony, nikt nie chce niepotrzebnie tracić cennego czasu ani nerwów. W tym kontekście dotychczasowe biura obsługi klienta wydają się być mało skuteczne, przestarzałe. Najlepszym dowodem tego faktu jest stosunkowo słaba opinia, jaką powszechnie cieszą one się wśród klientów.

Prowadzenie nowych kampanii
Poza tym, systemy call center są pomocną formą komunikacji przy pozyskiwaniu nowych klientów i propagowaniu swoich usług czy też produktów. Ze względu na zintegrowane systemy zarządzania umożliwiają one szybkie, skuteczne, wygodne prowadzenie telefonicznych kampanii sprzedażowych tak samo jak obsługi zgłoszeń elektronicznych. Jest to rozwiązanie w pełni nowoczesne i skuteczne.

Jak sprostać wymagającym klientom

Bardzo dużo zależy od naszego systemu dla infolinii. Tradycyjne systemy oparte na analogowych urządzeniach nie są w stanie konkurować z nowoczesnymi systemami contact center. Dzieje się tak ze względu na rosnące wymagania klientów a także na możliwości jakie oferuje dobry system dla infolinii.

  • Elastyczna liczba konsultantów sprawia, iż możemy dostosowywać wielkość zespołu do swoich potrzeb. Nie tracimy pieniędzy na niewykorzystywane licencje.
  • Sprawne zarządzanie bazą danych pozwala na szybsze znalezienie klientów oraz prowadzenie rozmów ze scenariusza, dzięki temu mamy możliwość szybko zanotować dane o kliencie w odpowiednim miejscu i przejść do dalszej części rozmowy.
  • Panel odsłuchu gwarantuje kontrolę prowadzonych rozmów na bieżąco. Kierownik może interweniować w razie problemów oraz oceniać pracę konsultantów i zadowolenie klientów.
  • Raporty z wykonanych zadań są bardzo ważne w momencie gdy chcemy ocenić pracę nowo przyjętego konsultanta lub zweryfikować prośbę o podwyżkę.
  • Dedykowane aplikacje dla handlowców i konsultantów znacznie poprawiają warunki pracy.

Dodaj komentarz